15:15 Dagens Make-Up: Feeling Blue




Produkter jag använt mig av:
Ansikte:
I.D BareMinerals Foundation, färg: Medium Beige.
L'oréal Infallible Concealer.
Rouge från Maybelline, färg: Rosewood.
Eyeshadow Primer från Lumene.

Ögon:
Jag använde mig av dessa tre skuggor från Viva la Diva paletten (som tyvärr inte finns att köpa mer):

Make Up Stores svarta ögonskugga i färgen "Pollution".
Den ljusaste skuggan i IsaDora Quartet "Muddy Nudes" som highlighter.
Svart eyeliner från Kubiss.
Maybelline False Lash Effect Mascara.
Vaknade imorse och det första jag tänkte var: FÄÄÄRG! Så körde på blå skugga för att framhäva mina bruna ögon. Hoppas ni gillar dagens look!

Kommentarer
Postat av: linda

fiiint :D Kan du göra en sminkvideo där du visar en halloweeen sminkning på en häxa och ha serbisk musik i bakrunden?????????????? :D

2010-10-14 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0