13:03 Alla har olika sätt att visa...

...sitt stöd till bröstcancerfonden! Tjejer som gjort videon under (JulieG713 på Youtube) visar det genom en supergullig nageldesign som är superenkel att göra!
En gullig nageldesign som också visar stöd till en viktig fond. Om man vill kan man använda sig av färre nagelstenar (som JulieG sa) eller inga alls. Har du inga Nail Art-pennor kan du använda dig av tandpetare som du doppar i ditt nagllack!

Själv köper jag varje år ett rosa band, som skänker 25kr till bröstcanserfonden, och har det på min jacka. Jag är sen med att köpa ett detta året, så måste göra det NU! Det händer också att jag köper skönhetsprodukter som en del av summan går till bröstcancerfonden. Det tycker jag är ett bra sätt att hjälpa till och det hjälper en att bli en bättre människa tycker jag.
Har ni köpt ett rosa band ännu? Visa ert stöd!


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt söta naglar blev det :)

2010-10-20 @ 13:18:18
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag måste också köpa ett rosa band snart! :)

2010-10-20 @ 16:05:49
Postat av: Frida

Kan inte ni visa hur man kan ta sina vanliga kläder och matcha o fixa dom så att dem ser ut som halloween kläder.

alltså ni gör ju halloween sminkningar men vad ska man ha på sig?

2010-10-20 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0