09:07 Up, up and away!

Godmorgon solstrålar! Äh, himmelen skänker ju inga solstrålar i alla fall...i vilket fall som helst så far jag och mamma iväg till A6-center och IKEA i Jönköping om en stund! Jag förklarar imorgon varför vi åker dit just idag, men jag har ingen aning om när jag kommer hem. Det blir alltså ingen uppdatering från mig fören senare på kvällen då jag måste plugga lite också när jag kommer hem och bla bla bla. Nu ropar mamma! Lets' do some shopping!


Här får ni två bilder helt orelaterade till A6 och IKEA, bara för att ni ska ha något en text att kolla på, haha. Bilderna är tagna i Serbien i somras. 40 graders värme, bruna ben och soooool - ge mig!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är otroligt fin! :)

2010-10-24 @ 11:48:59
URL: http://juuliacarlberg.blogg.se/
Postat av: E M M I E

Jag har gjort en film i Windows Movie Maker men det går inte att ladda upp på youtube. Jag vet inte hur man byter "fil" eller vad man ska säga. Och när man sparar filmen i Windows Movie Maker så finns det ju bara ett alternativ att välja på - Windows Movie Maker - Project. Hur byter man? Snälla, hjälp mig!

2010-10-24 @ 14:02:53
URL: http://[email protected]
Postat av: nellie

ååh va fiin kjol!

jag är verkligen ute efter en midjekjol helst med volanger eller något mönster. vet du någonstans man kan kolla efter det? :)

vore suuuper schysst om ni kunde svara! ;d ♥

2010-10-24 @ 16:39:32
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: Linn

2010-10-24 @ 16:50:06
Postat av: Linn

Åh, vilken fin outfit! :)

2010-10-24 @ 16:50:29
Postat av: malin

kan inte ni ha större text.. det blir rätt jobbigt att läsa allt ni skriver när ni har så liten text.. Bara en fråga..

2010-10-24 @ 18:24:26
Postat av: nellie

sv:

jaha okej men den va superfin ändå! :)

tack så jättemycket för tipset, ska kika på bikbok! :)

kram

2010-10-24 @ 20:13:07
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte fin<3

Blir det en haul sen ??

Hoppas på det !!



Kram

2010-10-25 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0