11:05 Produkttips för alla spruckna händer där ute!


ACO SENSE & CARE Rich Care Hand Cream. 100ml, Apoteket - 42kr-49kr.

Beskrivning
ACO SENSE & CARE Rich Care Hand Cream är en rik och närande handkräm med naturlig mjukgörande olja av raps och flera fuktbindande ämnen som gör din händer mjuka och lena.

Rapsolja är naturligt rik på vitamin E och krämen är berikad med antioxidanten Q10 som skyddar mot fria radikaler.

Här har ni ännu ett produkttips! Får ni som jag extremt torra händer nu i kallare tider? I mitt fall snackar vi spruckna händer som blöder då och då, ja, aj...men även om man bara får torra händer i normal utsträckning är denna handkrämen helt underbar! Handkrämen är fet, men sjunker in i huden supersnabbt! Den luktar ljuvligt och händerna blir superlena och det håller i sig hela dagen, inte bara 30 minuter som vissa andra krämer.
En stor tumme upp!

Kommentarer
Postat av: julia

Den har jag, den är skitbra! :)

2010-10-12 @ 17:40:19
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: Q E N D R E S A

åå tack för tipset :D!!

2010-10-12 @ 18:11:04
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: sara

jag får väldigt torra händer som brukar börja blöda, och jag har provat denna handkräm. i början tyckte jag att den var jättebra, man fick mjuka händer och den luktar ju ljuvligt! men efter ett att ha använt den ett tag började mina händer flaga... slutade genast att använda krämen och provade andra sorter och då blev huden bättre igen. en liten varning bara!

2010-10-12 @ 19:16:25
Postat av: Sofie

Hej Dejana och Louise, ni har världens underbaraste blogg och jag läser den varje dag, jag blir alltid så glad av att se er :)

Nu har jag bara en liten fråga om naglar...

Växer naglarna fortfarande om man har Arkyl eller Gele? :)

Det var ni som fick mig att sluta bita på mina naglar av alla era underbara tips!! :)

2010-10-12 @ 21:08:53
Postat av: Sofie

Glömde också en fråga, jag vet inte ifall ni har svarat på den.

Men jag har börjat med smink, går då i 5:an.

Och behöver lite tips på bra rouger spelar ingen roll ifall det finns på internet eller i affär :)

Tack för en toppen blogg!

2010-10-12 @ 21:11:02
Postat av: alle

bra tjejer!! jättre bra blogg. kan ni inte visa lite kill frisyrer?

2010-10-12 @ 22:11:32
URL: http://allealle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0