17:30 DAGENS!

Heja Louise för att hon är för lat och för stressad för att fota dagens outfit med digitalkameran.. Men japp, här har in dagens outfit i alla fall! Inte sådär jätte speciellt, men jag gillar den randiga tröjan med den militärgröna innejackan. Fin kombo!
Den lilla jackan fyndade jag på Lindex för halva reapriset, 130 freakin kronor! Kap eller vad? Den randiga tröjan är stor och pösig men med en tajt mudd längst ner, den fick jag för typ 60 kr.
Converse och röda naglar till detta. Katching!

Anledningen till varför jag är stressad är för att jag snart ska sätta mig på en buss till Jönköping. Ett stort halloweenparty där ikväll för gymnasiet! Någon mer som ska dit? Jag är pepp!! Ni får se min utklädnad när jag kommer hem imorgon. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: anonym

hej jag och min kompis har just gort en blogg och undrar hur ni kan få er själva på bild på temat? snälla hjälp oss! kolla våran blogg också!! please!!

2010-11-03 @ 20:02:54
URL: http://jojesmagasin.blogg.se/
Postat av: denise

wiihoo jönköping!!



tänkte att ni skulle gilla detta;



Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

2500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=247973

2010-11-04 @ 01:17:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0