23:09 lucia

Vill ni veta något roligt? Kolla vem som var med i tidningen igår! Jag är alltså en luciakandidat i Gislaved i år. Vi var i tidningen igår, Tisdagen den 9/11 i Värnamo Nyheter "Gislaved | Anderstorp".

Här har ni alla tjejer! Jag är kandidat nummer 2 om ni inte redan listat ut det, hehe.

Här har ni en inzoomad bild. Tänkte att det kanske kunde vara lite roligt att se vad jag skrev om mig själv. Jag har så dåligt samvete över att jag glömde skriva att jag drillar i Drumcorps. Jag var sjukt stressad när jag skrev det och det känns som att jag raffsade ner något på bara tre minuter.

Om ni vill rösta får ni köpa Värnamo Nyheter i någon butik nära och fylla i röstsedeln, eller så kan ni sms rösta såhär: Skicka "vn(mellanslag)gvdlucia(mellanslag)" följt av kandidatens nummer till 721 21, till ex.

"vn gvdlucia 3"

Smset kostar 10 kr.


Ni får givetvis rösta på vem ni vill. Den ni helt enkelt tycker passar bäst till lucia! Det här ska bli så roligt, och mysigt. Lucia är mysigt! Puss =)


Kommentarer
Postat av: :)

du va helt klart sötast! ;) <3

2010-11-11 @ 07:44:19
Postat av: Claudia

verkligen jättekul för dig :D men Lucia är väll egentligen brunett? varför är alla utom en blond liksom XD

2010-11-11 @ 14:42:17
Postat av: Moa Eklund

Jag har sätt den :) typ i måndags såg jag den! du va helt klart sötast och förtjänar att bli lucia, lycka till.

2010-11-11 @ 15:14:29
URL: http://mooaeklund.blogg.se/
Postat av: hanna

ni avslöjar ju var ni bor nu ju

2010-11-11 @ 15:52:27
URL: http://hforsberg.soclog.se
Postat av: Anonym

jag rösta på dej nu ;) <3

2010-11-11 @ 16:14:15
Postat av: Linn

Åh, vad kul att du är med :) hoppas du vinner!

2010-11-11 @ 16:23:19
Postat av: nn

du ät helt klart sötaste av dom alla , hihi :)

lycka till! kram

2010-11-11 @ 16:23:21
Postat av: Elsa

Håller med kommentaren näst längst upp.Lucia kom ifrån Italien så jag tvivlar starkt på att hon var blond och såg ut som en uber svenne. Så jävla dumt att alla lucior i sverige nästan alltid är blonda flickor. Makes no fucking sence. Så jävla rasse. Hoppa av och låt lite flickor med utländkt påbrå ta lite plats den här gången. Fan vad lack jag blir.

2010-11-12 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0