22:17 ÅTTA SNABBA:

1. Mascara eller Concealer? Sv: CONCEALER!
2. Vit eller svart kajal? Sv: Gah! Svårt! Vit är dock den jag använder oftast så jag väljer vit.
3. Flytande foundation eller minaralpuder? Sv: Mineralpuder, lätt!
4.
Rött eller svart nagellack? Sv: Också svårt! Kör nog på svart, det passar till precis ALLT.
5. Vaniljlukt eller blomlukt? Sv: Vanilj i mitt hjärta!
6.
Svarta eller bruna sotade ögon? Sv: Båda är skitsnygga, men trivs bättre i brun sotning.
7. Ljusa eller mörka läppar? Sv: Båda är grymt snygga och det beror på situationen, men markerade läppar är hett!
8. V-ringning eller U-ringning? Sv: Tycker att V-ringning är snyggt, men har aldrig det på mig och jag trivs bättre i U-ringat.
Åtta random frågor om skönhet och mina svar! Lite kul så här innan sängdags.

Kommentarer
Postat av: sofi

kul att läsa. håller med dig på det mesta.

ps. din Kvälls/morgonrutin-video var jättebra och hjälpande. tack för svaret! kram:)

2010-11-08 @ 22:40:36
URL: http://aprilsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0