22:11 primer från lumene:

Jag köpte som sagt primern från Lumene här om dagen. Jag valde att köpa den som är mattgörande istället för den som ger lyster, för min panna har en tendens att bli vääääldigt oljig under dagen. Jag har använt den nu i.. kanske.. tre-fyra dagar? Och hitills funkar den bra. Sminket sitter som en smäck trots snöoväder och min panna känns och ser mycket mattare ut under dagen.
Jag återkommer dock när jag känner att jag fått testa den på riktigt..

110 kronor på bland annat Lindex, Kicks osv. Ställen där de säljer Lumene.
PS: För er som inte riktigt har koll på vad en primer egentligen ska göra: Den ska få sminket (en ansiktsprimer hjälper då basen att hålla sig fin längre, alltså foundation, puder osv) att hålla längre och göra så att foundationen inte lägger sig i fina linjer. Den slätar också ut huden och gör ansiktet till en jämn yta innan man applicerar foundation. Om primern är mattgörande ska den också kontrollera oljig hy!

Kommentarer
Postat av: elina

Är också ett offer för oljig t-zon, så jag är riktigt nyfiken på denna primern. Testade en från L'oreals studio secretskollektion som skulle vara mattifying och antishine och allt såntdär, men det gör INTE ETT PISS. Vill ha en primer som gör att sminket håller sig lite längre än en timme liksom :/

2010-11-24 @ 01:26:14
URL: http://elinafrida.blogspot.com
Postat av: Linn

jag har också den här och den funkar bra :) fast nu under vintrn är min hy lite för torr för den tyvärr :/

2010-11-24 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0