11:35 Tips: Ska du på fest? Har du lite tid på dig?


Det finns flera sätt att förvandla en vardagssminkning till en festsminkning, men detta är nog det allra enklaste. Gör det med hjälp av ett färgstarkt läppstift! Rött, rosa, vilket som helst, just go for it! Det är asballt och festar till den tråkigaste vardagssminkningen på två sekunder. Man kan också använda sig av en läppenna, precis som jag har gjort på bilderna ovan.

För er som undrar vad jag har på läpparna på bilderna: "IsaDora Coloramic Lip Contour, 84 Rosewood"

Kommentarer
Postat av: felicia

snälla kan ni inte göra någon video om någont? Har kollat hela erat gammla arkiv idag för att ni inte har gjort någon ny video!! Dom bliralltid så bra :D

2010-11-13 @ 11:45:56
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/
Postat av: susan

Gillar eran blogg :)

2010-11-13 @ 11:56:29
Postat av: Offtopic

Har ni någon bra metod att gå ner i vikt?

2010-11-13 @ 12:22:52
Postat av: Jane

Kollar eran sida då ni är bra på sminkningstips mm :-)

Trots jag är mkt äldre än er:-P

Skrev ett inlägg men hittade det inte haha..

Dejana, har din mamma någon blogg?

Du skriver ofta om henne och du lånar saker av henne..



/Jane

2010-11-13 @ 12:30:17
Postat av: felicia

Förlåt om jag lät jobbig på förra kommentaren, absolut inte meningen. Jag bara fullkommligt älskar era video, jag har lärt mig så mycket av alla era tips.



Och jag måste ju fatta att det tar ett tag att göra en video, inte bara att spela in utan att redigera den.



Fråga: Hur många besökare brukar ni ha per dag ungefär?

2010-11-13 @ 14:56:46
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Jane:

Nej, det har hon inte tyvärr! Haha, kul att du frågar ändå. Tycker också att det är otroligt kul att vi har äldre läsare också. Alla kan lära sig av alla, inte bara av äldre. Eller har jag fel? Kramar!

2010-11-13 @ 15:46:34
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Jane

Klart Du har rätt.. Och det är lätt att snöa in på samma bana, så det är kanon med nya ideer :-P

Hälsa mamsingen ändå :-)

2010-11-13 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0