17:05 Dagens outfit: Yes, No


Svart tajt kjol (under) H&M | grå klänning/tunika Lindex | flätat svart midjeskärp GinaTricot | svart innejacka H&M | nerkavlade knästrumpor från London | Converse.

Mammas coola nya örhängen "Yes" och "No" som jag bara var tvungen att ha idag och de uppmärksammades! Vet inte var de är köpta tyvärr eftersom hon fick dem i present.

Resten av mina smycken: båda ringarna till vänster är från en marknad i Montenegro och den till höger med en vit sten är mammas och jag älskar den. Hennes jobbarkompis säljer dem så de finns inte i butik tyvärr. Armband - Thomas Sabo som jag fått av min älskade.
Hoppas ni gillar dagens outfit!
PS: Jag har spelat in en video nu på hur jag tar bort mitt ansiktshår och hur jag fixar mina ögonbryn, MEN Youtube är helt f*cked up. Jag laddade upp klippet vid 9 imorse och det har fortfarande inte bearbetats! Något är lurt...jag lägger upp det så fort det fixat sig.

Kommentarer
Postat av: mia

shiiiiiiit, frös du inte med dom där strumpbyxorna? :oo

snyggt dock!

2010-11-11 @ 17:10:52
Postat av: Linn

Jättefint! :) häftiga örhängen

2010-11-11 @ 17:36:19
Postat av: Emelie

Jag har också sådana öronhängen,tror jag köpte dem på Åhléns :)

2010-11-11 @ 19:54:07
URL: http://forglory.blogg.se/
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Mia:

Nej då! Jag har världens fetaste dunjacka så jag svettades snarare än frös påväg till skolan, haha! Tack=).

2010-11-11 @ 20:06:24
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: frida

Jag blir så otroligt glad av dina kommentarer! Tack så hemskt, hemskt mycket!



Outfiten är grym, smyckena är fantastiska och du är lika strålande vacker som vanligt :)



Hoppas att du får en fantastisk helg!

Kram!



2010-11-12 @ 14:00:31
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du ringen på ringfingret? det är väl när man är gift eller förlovad? :)

2010-11-12 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0