14:45 Dagens sköna outfit:

Mönstrad kjol GinaTricot | skön collagetröja JC | termoleggings finns att köpa på Gekås | örhängen mammas | berlockarmband Thomas Sabo | jag hade mina Peperoni stövlar på mig idag från Skocompaniet, men orkade inte ta på mig dem för de är blöta av allt slask ute.


Här har ni dagens sköna outfit! Termoleggings är mitt favoritplagg nu när vinterkylan kommit (det snöade idag! Usch för kyla!). Termoleggings är som långkalsonger, fast skönare, varmare...och snyggare! De värmer mer än mjukisbyxor tycker jag - så tummen upp. KRAMAR!



Kommentarer
Postat av: nellie

fin outfit! :)

2010-11-09 @ 17:41:22
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: Linn

fint :)

2010-11-09 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0