10:35 Tag Video: My Perfect Imperfections!



En tag video där man ska säga tre saker man inte tycker om med sig själv och tre saker som man tycker om med sig själv.

Vad är en Tag Video?
En "Tag Video" är som jag sa i videon lite kort en video som man sedan skickar vidare genom att tagga olika människor. En tag video kan t ex. innehålla 20 skönhetsrelaterade frågor som man ska svara på och sedan taggar man alla som vill göra samma tag också, så gör de den och sedan taggar de mer folk osv. Lite som ett kedjebrev fast med roliga frågor och det finns tusen olika tag videos att göra på Youtube. Denna tyckte jag var kul.
Länk till tjejen som skapat denna tagen: AndreasChoice
Hoppas ni tyckte det med. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bal sminkning

Hejsan!

Vi ska ha en bal snart i skolan, och jag undrade om ni kunde göra en bal-sminkning? Vi ska typ dansa bugg och sånt, lite som Grease ;)

Älskar eran blogg!

/ Tova & Olivia

2010-11-26 @ 16:42:08
URL: http://cuatrofantasticos.blogg.se/
Postat av: Carro

rolig video! är även kul med videos som inte är sminkttutorials, men som är skönhetsrelaterade! :)

2010-11-26 @ 19:20:43
Postat av: louise sandtjärn

Satan vad grym jag är!!! Jag gissade innan vad det var för tre saker och jag visste allt förutom dina feta (?) tummar. Heheehehe :D och det du inte tyckte om visste jag för att du har sagt det för ingen annan tänker på det :D

2010-11-26 @ 19:25:00
URL: http://louisesandtjarn.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker det var jättebra av dig att göra en sån här video för det visar att alla har något dom är osäkra på även om vi andra tycker du är helt perfekt! :) den här videon fick mig att förstå och tycka om dig 100 gånger mer än vad jag redan gjorde :)

2010-11-26 @ 21:37:51
Postat av: dana

såå sööt du är <3

2010-11-27 @ 14:13:00
URL: http://danaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dejana.. Jag tycker att det är tragiskt att utav en film på 7 minuter så fick 5 minuter innehålla dåliga saker????? Jag tycker iaf att du är en bra tjej och att 5 minuter borde innehållit bra saker ist.

2010-12-04 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0