21:02 SMINKVIDEO: Lila festmake för grönögda!

Idag gjorde jag en lite mer färgglad tutorial på en sminkning som är tillägnad till alla er grönögda brudar! =) Självklart är man ju tillåten att bära sminkningen trots att man inte har gröna ögon, hehe.. men lila får verkligen gröna ögon att poppa! Den här sminkningen passar också fint till fest och kanske studentbalen?

Använde mig av mig Viva la Diva paletten igen (från julkollektionen 09 med 48 skimriga skuggor). Visade dock inte vilka skuggor jag använde mig av eftersom att det tar en massa tid och så. Men jag tänkte att jag kunde visa i en bild istället!


Här har ni sminkvideon (HAHA, creepy stillbild..):


Hope you enjoy! =)
Puss på er,

Kommentarer
Postat av: fia

en liten fråga , varför har du alltid lösögonfransar`? ta gärna upp den här i bloggen !

2010-05-12 @ 12:18:14
Postat av: Louise

Fia: Jag bär i princip aldrig lösögonfransar haha :P vet inte vart du fått det ifrån

2010-05-12 @ 17:49:24
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grym sminkning! Alltid lika bra :D Puss!

2010-05-12 @ 21:06:56
Postat av: sanna

sjukt fin sminkning!!

2010-05-13 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0