20:32 dagens lack:



Haha, gud.. jag har fått värsta dillen på att lacka naglarna hela tiden! Det är som terapi för mig, haha. Sitta framför youtube och måla naglarna.. Iallafall! Var framme på stan innan med Evve och fick med mig det här lacket från Depend hem. Det drar mer åt det mörkröda hållet i verkligheten och är i färgen nr 003. I alla fall, hur fint som helst! Tror att det kommer vara ännu finare till sommaren också, när man fått lite färg.

Jag tror att jag alltid vill ha nagellack nu också eftersom att det känns som att naglarna växer fortare på något sätt. De bryts inte lika lätt och man tänker inte lika mycket på de. Fattar ni? Haha, lite rörigt kanske men äh.. Vill i alla fall ha fina långa naglar nu när studenten, avslutningen och andra händelser dyker upp. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du också video blogga som dejana , det e tråkigt att bara kolla på dina naglar på ditt varenda inlägg .

2010-05-14 @ 21:22:28
Postat av: Louise

Anonym:

Jag gjorde faktiskt två tutorials nu i veckan och ärligt talat blir jag inte pepp på att göra nya när man inte får alls mycket feedback på det man gör. Jag ska försöka göra videobloggar men va fasen, nu idag har jag uppdaterat som bara den! Det har ju varit en massa klagomål på uppdateringen den senaste tiden så någon gång får ni ju faktiskt nöja er. Ursäkta om jag låter lite tyken men man blir bara så frustrerad när man lägger ner SÅ sjukt mycket tid på sånt här och när det inte verkar uppskattas.

2010-05-14 @ 21:31:09
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fint :)

2010-05-14 @ 21:45:46
Postat av: Anonym

ursäkta men jag ville bara er bästa o det tycker inte bara jag utan många . Du har ingen rätt att klaga om du nu visar så mycket om dig sen helt plötsligt så visar du bara dina naglar HELA tiden . Och jag tänker inte läsa denna blogg om man e så otrevlig o leker ängel på videon , synd .

2010-05-14 @ 22:20:14
Postat av: Louise

Anonym:

Ingen har tvingat dig till att läsa den. Och visst, jag kan erkänna att det har blivit lite mycket naglar de senaste två dygnen men det behöver ju inte betyda att jag tänker fortsätta med att lägga upp en massa nagelbilder "hela tiden"?



Det är superbra att ni skriver kritik för det är ju det som får en att förbättras och förlåt för mitt lilla utbrott. Det var verkligen inte menat elakt! Ibland kan det kännas bara som att all tid man ägnar åt det här och allt jobb man lagt ner på saker och ting som har med bloggen att göra inte uppskattas, förstår du? Då blir man liksom inte så glad. Jag försöker verkligen.. Men jag säger inte att alla är sådana. De läsare som tar sig tid att kommentera och berömma gör mig verkligen hur glad som helst!

Förlåt, men det är ganska lätt att man blir lite frustrerad när man knappt får några kommentarer och så helt plötsligt kommer det en, man håller tummarna att det ska vara något bra och så är det något mindre bra..

2010-05-14 @ 22:35:58
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, skulle inte du vilja sminka andra? Det skulle bli kul att bli sminkad för ni är ju duktiga för att vara så unga! För jag ska snart på en fest i Göteborg och skulle gärna vilja bli sminkad! Så om ni skulle vara intresserade så får ni gärna mejla mig. :) Tack på förhand.

2010-05-14 @ 23:19:23
Postat av: Anonym

ja självklart så förstår jag dig , Att man själv lägger så mycket tid på det sen så kommer min kritik , men jag menade inget illa . Om jag skulle hata eller vilja att ni skulle ba dö skulle jag typ hata er och inte kolla in er blogg . Men jag älskar värkligen dig o dejana ni e super tjejer , speciellt när du gör videos , ville inte mena något dumt , Men skulle vara bra om du tog emot lite bättre dina kritiker som du kmr säkert få .

hare bra !



skulle vara tacksam om du skulle göra en bas video , där du visar vad för märken du andvänder ! puss

2010-05-15 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0