19:59 BLIR GALEN! Läs så förstår ni.

Jag skojar inte när jag säger att jag försökt ladda upp en updatevideo på Youtube cirka 11 gånger nu. Det fungerar inte! Jag har också försökt lägga in två olika inlägg här på bloggen, men då har internet kraschat! Jag blir galen när det blir såhär. =(

Louise har i alla fall varit på något möte idag för att prata sommarjobb och nu är hon inte hemma för hon är på någon familjetävlingsgrej med sin bror, eller något liknande. Därav har hon inte uppdaterat idag. Jag har ju försökt, men inte kunnat. Sedan har jag inte varit hemma och så har jag packat min väska för ikväll övernattar jag hos Louise. Imorgon beger vi oss till Göteborg med tåg för att shoppa! Jag tar med mig laptopen dit och vi uppdaterar er någon gång där ifrån under dagen och så visar vi självklart någon dag vad vi får med oss hem!
PS. Till er som kommenterat om uppdateringen så förstår ni ju nu varför det varit lite sämre de senaste dagarna, men måste säga att det inte alls har gått två dagar sedan vi uppdaterade. Vi har alltid minst ett inlägg om dagen. Nu är det ju så med att vi går i nian så att alla prov, uppsatser och inlämningar pressar oss nu in i det sista. Man kämpar för att göra sitt bästa ifrån sig och få ytterligare lite fler poäng till gymnasiet. Skolan går före bloggen, det är förståeligt. Så snart skolan är över garanterar jag mycket bättre uppdatering!
Tusen kramar till er! Uppdaterar er senare med något inlägg ifrån Louises place.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje har du och Louise valt att gå på? :)

2010-05-26 @ 20:59:06
Postat av: Dejana

Svar till kommentaren ovan:

Louise ska gå Estetiska linjen med inriktning Bild & form. Jag själv ska gå Samhäll med inriktning Samhäll =).

2010-05-27 @ 00:12:46
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0