20:18 New Stuff!

Hello darlings! Var har jag hållt hus kan man ju fråga sig...hann inte slänga upp något inlägg innan jag åkte då jag hade så bråttom, men jag har varit i Jönköping och shoppat lite med mamma och bror min! A6 Center fick det bli. Här är vad jag köpte:




149:-

149:-

199:-
Tre par ballerinaskor fick följa med mig hem. Alla tre från Skopunkten!
Som ni säkert vet har de ju alltid köp 2 och få 50% rabatt på billigaste paret eller ta 3 betala för 2 erbjudanden (LOVE IT!) och de hade riktigt många superfina skor. Jag behövde dock ballerinaskor nu till våren och sommaren så det fick det bli.




199:- från H&M.
En supersöt svart tubklänning som inte alls gjorde sig lika fin på bild, men ni ser ju ändå hur den ser ut =).

99:- från H&M.
En vit jumpsuit med svarta prickar som också den är sjukt mycket snyggare i verkligheten. Den har fickor och är superskön! Både jag och Louise har blivit nedkärade i jumpsuits...längtar tills jag får använda den! Har också några till jag väntar på att köpa.

99:-
Vit puffig blus från HM.

Överdel 129:- /Underdel 99:-
Sist, men inte minst, fick denna bikini följa med mig hem. Också den från H&M.

Om ni undrar varför jag bara köpte grejer från H&M är det för att det tog mig, utan att överdriva, 1 timma och 45 minuter i skoaffären. Jag har skitsvårt att hitta skor för att jag har långa, men smala fötter så nästan ingenting passar då de som tillverkar skor tror att bara för att man har storlek 40 på längden har man en fat ass fot också...haha.



Ni kommer ju säkert få se dessa plagg framöver i bloggen så ni får se hur de ser ut på också.
Tusen kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! Gillar jumpsuiten!! :)

2010-05-05 @ 20:45:05
Postat av: linnéa

åhmen du vilka fina leo-ballerinor! ♥

sux att jag inte kan ha det : s

2010-05-09 @ 19:15:15
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Dejana

Linnéa:

Tack så jättemycket! Jag gillar dem också =). Varför kan du inte ha det? :o KRAMAR.

2010-05-10 @ 17:33:11
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0