19:03 Nyduschad!


Hello darlings! Kom precis ut ur duschen och känner mig som en ny människa! Därför sitter jag nu i badrock och handduk på huvudet som ni kan se, haha. När jag klätt på mig lite kläder och håret har torkat lite grann så tänkte jag spela in en liten video, med webcam dock (batterierna är slut i min kamera). Tänkte bara visa hur man jättesnabbt kan göra ett gulligt pannband av en sjal och en liten brosch. Om jag hinner vill säga, men jag hoppas på det i alla fall, vad säger ni om det?
Hoppas ni haft en superduperbra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

göör det , älskar dig love love

2010-05-20 @ 19:32:45
Postat av: Linn-lay

så härligt :D

2010-05-20 @ 21:44:12
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: gris

Haha, visst gör man! När man precis har kommit ut ur duchen, har smort in sig med en go kräm och är nysminkad!

2010-05-22 @ 09:15:17
URL: http://xfairyflossx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0