18:19 grym mascara kombo!

Tjenis!
Tänkte bara tipsa er om två mascaror som är GRYMMA ihop. Vet att alla har individuella fransar och det är så himla svårt att rekommendera mascaror men den här kombon funkar superbra för mig. Jag har mellalånga fransar som är ganska så tjocka redan.. inte så speciella dock men när jag kör på det här känns det som att jag har på mig lösögonfransar!


Helena Rubenstein mascara (som fanns att köpa i presentförpackning på Rusta för ett halvår sedan, fick den i julklapp.. 199 spänn vilket är sjukt billigt för att vara det märket).

+


Den här build up mascaran från IsaDora.

Jag vet inte vad det är egentligen, men jag HB mascaran ger längd och IsaDora mascaran ger volym. Ska försöka fota sen, uppdaterar nog med bild när jag sminkat färdigt mig. Så kika in om en stund!

Update:



Kommentarer
Postat av: :))

Älskar eran blogg, ni är riktiga beautyfreaks!

Era tips är de bästa som finns <3

Jag har följt era tips och de funkar verkligen, tack, tack, tack för att ni har den här bloggen.

Ett plus är att ni båda är super vackra oxå!

2010-05-21 @ 23:11:22
Postat av: Louise

Svar till kommentaren ovan:

Åh, tusen tack sötnos! =) Vi blir så glada, vad gullig du är!<3

2010-05-22 @ 10:39:01
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

video blogga :(

2010-05-22 @ 16:26:51
Postat av: friidaa

kan du inte visa en videoguide där du gör en inbakad fläta i luggen,skulle så gärna vilja ha det på skolavslutningen men är inte sådär jätteduktig. vore otroligt tacksam om du visade det !

kram :)

2010-05-22 @ 20:58:00
Postat av: Matilda

Åh kolla mina mascaratester i bloggen :) Jag har med visat en del bra ;D gllar med Helena Rubenstein en hel del, mest till fest då den ger en ganska dramatisk look på mig.

2010-05-22 @ 21:00:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas
Postat av: Ida

Om man lägger två mascaror, spelar det någon roll om man lägger den med volym eller längd först då? Och ska man lägga på dem direkt efter varandra eller ska man vänta lite innan man lägger på den andra? :)

2010-05-23 @ 16:41:57
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0