17:03 Dagens: Bohemian Style!




Turkos basic klänning H&M Divided, svart tunika med vitt batikmönster Lindex, skärp gammalt, strumpbyxor Lindex, skor Wash&Go.

Örhängen Lindex.
Håret har jag nålat fast åt en sida idag med luggen snett uppåt efter att ha sovit med tonvis med flätor som jag borstade ut lite lätt innan. Kör på glasögonen idag då jag varit värdelös på att använda dem de senaste veckorna (fy på mig!).



Hej på er kära läsare! Här har ni dagens look. Tycker att det är lite bohemian känsla över den. Vädret är som ni kan se på bilderna underbart! Varmt och soligt till skillnad från igår och i förrgår då det regnade hela dagarna, usch.
Hoppas ni gillar min outfit lika mycket som jag trivs i den! Många pussar och kramar till er.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt outfit, gillade det batikmönstrade längst ner! du och louise rockar!!!!!!!

2010-05-02 @ 18:25:42
Postat av: Dejana

Svar till kommentaren ovan:



Tack så jättemycket kära du! Tusen kramar =).

2010-05-02 @ 22:06:23
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0