15:52 Make-Up On A Cloudy Day

 



Hej hopp! Precis som Louise skrev tidigare har jag också riktigt bråttom just nu, dock inte på grund av att jag ska till Ullared, utan att jag ska knäppa några bilder med en vän till niornas examensarbete.

Hann inte heller ta en super bild, men den får duga. Har ljusrosa toner samt en skimrig brun nyans på ögonskuggan och rosa kajal på inre undre fransraden. Avslutade det med lite solpuder och rouge på kinderna och på läpparna har jag ett ganska transparent skimrigt rosa läppstift från Isadora.

P.S På bilden ser man plutten mellan ögonbrynen jag berättade om igår, som jag får jätteofta när jag nopprat mina ögonbryn. Vet att det inte syntes alls mycket i videon.
Många varma kramar till er! Även om det just nu regnar som tusan här hos mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0