13:49 Louise vill ha: Borstar från Ecotools!

Dagens craving får bli de här borstarna från EcoTools. Har hört supermycket bra om märket och borstarna ser såååå mjuka ut! Jag äger en borste från Elizabeth Arden som liknar håret på borstarna ovan och den borsten är iallafall hur mjuk som helst. Ett extra plus i kanten ger jag för att borstarna är ekologiska, tummmen upp! Vi får la se om jag slår till någon dag, hehe.
Finns bland annat att köpa på pashion.nu.

Äger någon av er dessa borstar & isåfall, är de så bra som de sägs vara?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är riktigt sugen på dem med, de finns på Bellme.se för 199 kr! :) (plus frakt) Kram!

2010-05-03 @ 14:12:20
URL: http://nowheregirl.webblogg.se/
Postat av: lola

Jag har dessa borstar,de är riktigt bra! MJUUUKA och sköna på huden.Sminket sitter jättebra med dom!

2010-05-03 @ 15:15:27
Postat av: emelie

åh jag vill också ha dom dära borstarna! =)

2010-05-03 @ 19:07:05
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0