13:09 NO SLEEP

Hej kära läsare! Jag somnade klockan sex imorse (ja...imorse) och vaknade klockan nio, alltså tre timmar senare. Så nu ligger jag fortfarande i sängen och orkar inte röra en muskel.
Om jag har tid och ork idag så spelar jag nog in en ganska snabb tutorial på hur min vardagssminkning ser ut för tillfället (när jag väl sminkar mig vill säga) då några av er har bett om det.

Vad säger ni om det? Det kommer i så fall upp senare ikväll och det är en väldigt enkel och naturlig sminkning utan ögonskuggor som går supersnabbt att sminka på morgonen. KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

utan ögonskuggor som går supersnabbt att sminka på morgonen och inte inkluderar några ögonskuggor

2010-05-16 @ 14:00:20
Postat av: Anonym

Det låter som en jättebra idé :)

2010-05-16 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0