11:31 back:

Heeeellooooo kära läsare!

Vart har jag tagit vägen? Kanske några av er undrar. Igår befann jag mig i Göteborg med Drum&Drillcorps och lirade samba på Chalmers Kortége. Det var hur kul som helst trots att vädret inte var det bästa! Haha, det var också kul att se publikens miner när de fick syn på vad vi drillflickor hade på oss.. och då syftar jag på att folk stod med mössa och vantar och vi hoppade runt med bara magar. Haha, men äsch! Plattade mitt hår helt i onödan för när vi satt i bussen på vägen hem var det lockigare än någonsin.

Mitt smink var väldigt färgglatt (eftersom att vi ska ha det när det är samba som gäller). Jag körde på grönt och blått. Dock hann jag tyvärr inte fota någon bild men jag har en ögonbild iallafall som jag tog i förrgår när jag provade sminkningen! Lägger upp videon också som jag tog inspiration av. =)

Det var också himla synd att jag inte fick någon bild på alla tjejer jag sminkade i bussen. Blev himla nöjd med varenda en & alla blev så fina =). Nästa gång så!




Min tolkning! Det var betydligt mer färgglatt i verkligheten men som ni alla kanske redan vet vid det här laget, färgerna sköljs ur gaaaanska så mycket på bild.. hehe

Hoppas ni har det fint
& jag hoppas att det var ok att jag har vart lite off här det senaste dygnet. Men som sagt. Man har ju ett liv utanför bloggen också! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: mowlston

åhhh, den makeupen var gryymt snygg!!du måste visa hur du gjorde den sen i nåt inlägg!

2010-05-01 @ 15:28:15
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej, kan ni göra "whats in my purse" videos? :D

2010-05-01 @ 17:18:28
Postat av: Louise

Angelica: Dejana kan nog det eftersom att hon är en betydligt mer flitig användare av en "purse" än jag är :P haha

2010-05-01 @ 17:49:47
URL: http://louisestyle.devote.se
Postat av: linnéa

jääklar vad snyggt!

2010-05-04 @ 14:53:01
URL: http://purfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0