21:38 Min morgon"rutin"

Tänkte att det kanske skulle vara kul att se hur min morgonrutin ser ut. Det borde inte få kallas rutin med tanke på hur jäkla stressad jag är varje morgon, men vad gör man, haha.
Jag är verkligen helt nyvaken (vilket förklarar den fina morgonfrillan) och som sagt så har jag riktigt ont i halsen, men min Zyx-tablett verkade hjälpa med tanke på hur mycket bättre min röst var i slutet av videon. Enjoy!
KVALITÉN KOMMER ATT FÖRBÄTTRAS NÄR VIDEON BEARBETATS!

Jisses, får ångest bara av att kolla på mig själv, haha!
Sover så jäkla dåligt att jag aldrig kommer upp på morgonen. Förresten så ursäktar jag om ni tycker snabbspolningen är för snabb, men det gick inte att ladda upp på Youtube när jag gjorde det annorlunda så detta får duga.

Brukar inte sminka mig många gånger i veckan. Brukar köra med concealer så är det klart, men med tanke på hur sliten jag var imorse (som ni kan se) behövdes lite extra uppiffning, haha.

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: gris

kul att se men du borde skriva allt du gör i videon för man ser knappt :)

2010-04-01 @ 16:30:44
Postat av: Ronja

Vad är det för kräm du använder under ögonnen? och sne undrar jag om ögongelen som du tipsade om någon gång som jag såg iett inlägg om att du hade haft mörka ringar under ögonen och jag ahr börjat fått det öfr ett tag sne men vill itne anvönda concealer för detk änns inge bra... du sa att du hittade lumenes ögongel på lindex men tror ud den finns kvar ännu idag? skicka ett mail istälelt öfr att svara här :)

2010-08-10 @ 21:10:24
Postat av: Anonym

haha asså du går till skolan inte till fest ? att du ens vågar ha så mkt smink , läppstiftet osv förlåt men det e fult . basen o mascara skulle räcka du överdriver för mycket .

2010-09-03 @ 19:32:07
Postat av: Linn

Men du, nu är det ju så att Dejana är väldigt mycket äldre än dig.Hon går på gymnasiet och vilken klass går du i? I trean? Och jag tror knappast att du kan sminka dig bättre!

2012-07-10 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0