18:11 Dejana gillar: Lumene Artic Aqua Deep Hydration Eye Gel

                        
                   Lumene Artic Aqua Deep Hydration Eye Gel, från 70-115 kronor.

Tänkte tipsa om en ögongel som jag använder flitigt. Jag kunde inte hitta priset någonstans på internet så är därför osäker på priset på en liten respektive en större förpackning, men jag köpte en liten förpackning och det på rea, därför fick jag min för ynka 59,50 kronor!

Jag letade efter en så billig ögonkräm som möjligt, som ändå skulle vara bra, men förväntade mig inte så mycket. Sprang då in på Lindex och hittade denna gelen. Produkten har givit mig mycket oväntade och positiva resultat! Då jag sover väldigt dåligt har jag nästan alltid varit ganska mörk under ögonen, men detta har förbättrats en hel del efter att ha använt denna varje kväll innan läggdags och ibland också på morgonen på rengjord hud. Man känner efter cirka en halvtimma att det dragit ihop sig lite under ögonen och efter någon vecka blev mina mörka partier mycket bättre, hurra!

Köpte samtidigt en ögonkräm - också från Lumene - och det gratis vid köpet av min ögongel ovan! Den är för känslig hud och ska förebygga för tidigt åldrande. Använder oftast denna dagstid och gelen nattetid. Är mycket nöjd över denna ögonkräm också! Huden känns mjuk och lugn efter användning.

KRAMAR,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0