15:50 dagens make-up

Bloggens första dagens smink för min del kanske? Hehe. Saken är den att jag är pretty bad on taking pictures när jag väl har sminkat mig (det händer typ två gånger i veckan kanske, lat som man är.. eller blivit haha). Körde på jordnära skuggor i bruna toner åt det lite mer rosaröda hållet med en tjock eyeliner. Thats how i like it!

Bas: Concealer från Lumene, mineralfoundation från I.D + mineral veil och rouge från Rimmel.
Ögon: Skuggor från en palette från Rimmel jag fyndade för 19,50 på Lindex för ett tag sedan. Har tänkt att skriva ett inlägg om den. Eyeliner från H&M (den är kanon, spring och köp!). Vit kajal från Lumene och Build-up mascara Extra volume från Isadora, brukar inte använda den men den är faktiskt ganska bra.




Kommentarer
Postat av: linnéa

grymt vackra ögon.

2010-03-19 @ 18:48:05
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar till Linnéa: Åh, tack söta du!

2010-03-20 @ 19:50:52
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0