23:47 sminkvideo: caribbean beauty

Idag filmade jag en sminkvideo till er på en väldigt somrig och färgglad sminkning men samtidigt mörk och mystisk, passar finfint till sommarens alla fester. Valde att döpa den till "Caribbean Summer Beauty" mest för att färgerna känns lite karibiska och helheten är ganska så exotisk, hehe. Nog med babbel. Hoppas ni gillar den i alla fall! Ni får ursäkta att jag ser lite trött och glåmig ut men sanningen är den att jag faktiskt var trött och glåmig, haha =).

Om ni vill se mina sminkvideos i förväg eller om ni bara vill ha alla samlade på en plats kan ni bli medlemmar på youtube och trycka på "Prenumerera"-knappen till vänster på min kanal. Vore väldigt snällt hehe. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har aldrig fattat vad en primer gör, vad gör den!?

haha, bloggen är bäst! (y)

2010-06-17 @ 00:18:02
Postat av: julia

skitsnyggt! :D

2010-06-17 @ 00:18:56
Postat av: Louise

Svar till anonym: Den gör så att ögonskuggan håller sig fin hela dagen utan att lägga sig i kletiga veck eller rinna av, perfekt för sommaren =)

2010-06-17 @ 09:14:44
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: bbaraWiho på youtbe,

Det blev jättesnyggt, var köpte du din viva la diva palett? och hur mycket kostade den, jag har letat överallt hittar inte!!<333333

2010-06-17 @ 12:23:29
Postat av: nn

as snyggt ! :DD

2010-06-17 @ 17:57:58
Postat av: Louise

BbaraWiho:

Köpte den på Lindex i julas på rea för 99 kr. Finns tyvärr inte kvar att köpa i butikerna tror jag :/ Men sök på tradera lite då och då!

2010-06-17 @ 18:42:49
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: felicia

åh fasen va snyggt! :D



skulle inte ni kunna göra sommarsminkning, typ någon som passar till en vit sommarklänning till... tex midsommar? :)

2010-06-18 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0