23:31 sun sun sun, here it comes

Som de flesta av er kanske förstår, blir uppdateringen inte den bästa när solen bestämmer sig för ett titta fram. Haha, lite kul.. idag läste jag i en tidning att vi svenskar är dom som solar mest i hela Europa.. wonder why? Kanske för att så fort det blir lite sol bestämmer sig alla för att utnyttja det till fullo, vi lever ju trots allt i nio månader med regn och kyla typ.. Haha. Nog med babbel!

Ni aaaaaaaanar verkligen inte hur glad jag blir när jag ser alla era förslag på videos ni vill se. Wihiiiii! Nu har jag en massa att göra långa sommarlovsdagar haha =). Ska fixa en nail tutorial imorgon eller på torsdag hade jag tänkt, sedan ska jag klippa ihop en video jag spelat in där jag visar hur jag stylar min lugg.. Vet inte om det blir så många videos innan jag åker till Öland på Lördag men ni klarar nog er ändå. Possheeejjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0