22:54 hur såg louise ut då..?




Jeansjacka från KappAhl barn. Klänning från butiken Moonson (samma butik som Dejana köpte sin klänning i) i Femman-huset i Göteborg. Skärp i midjan från Ginatricot. Klackar från Nelly.com. Smycken från Thomas Sabo, Glitter, Lindex och Jenniferharrysson.com.

Såhär såg jag då ut idag på skolavslutningen (kommer skriva mer om själva avslutningen på louisestyle.devote.se lite senare, om ni vill se). Föressten, måste bara informera er läsare lite. Imorgon börjar jag jobba på ett dagläger där jag kommer jobba i drygt tre veckor framöver. Bussen går kl 10 och hem kl 16. Kommer alltså vara borta en del och uppdateringen från mitt håll kommer kanske inte vara den bästa. Men jag ska göra så gott jag kan! Nu vet ni varför i alla fall =). Pusshej!

Kommentarer
Postat av: madde

Monsoon* ;D

2010-06-09 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0