21:57 Blå&grön är sminkningen ni väntar på


Ni minns väl denna sminkningen som jag hade för lite mer än en vecka sedan? Det är den som jag spelat in en sminkvideo på idag i alla fall. Det var några av er som gärna ville det och den är enkel att göra så jag körde på det. Jag måste dock klippa ihop och redigera hela videon och det tar väldigt lång tid för mig, men videon kommer i alla fall upp under veckan!
Som Louise nämnt så är det avslutningsfest imorgon, jippi. Måste bestämma vad jag ska ha för smycken och så nu! KRAMAR.


Kommentarer
Postat av: becka

IPPPP , älskar äääälaskar er blogg :3!

2010-06-02 @ 11:50:25
URL: http://sweetybeck.blogg.se/
Postat av: emelie

hej kan du visa vilka produkter du använder och hur du gör då du vaxar överläppen? Gärna den hära veckan eftersom det snart är skolavslutning :)



bra blogg förresten, det spelar ingen roll om det är dålig uppdatering, huvudsaken är ju att det är bra inlägg som publiceras =D

2010-06-02 @ 18:43:56
Postat av: Marbus

Kan du göra en avslutnings sminkning?

Snälla jag ber er båda två vi ska ha skolavslutning om 2 veckor!!

2010-06-04 @ 12:14:07
URL: http://marbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0