20:10 make upen + håret igår kväll:

Tänkte lägga in lite bilder på hur mitt smink & hur mitt hår såg ut igår kväll! Var som sagt först osäker på om jag skulle köra på lösögonfransar eller inte, men det gjorde jag ändå. Tycker att det kan lyfta en make up så otroligt mycket! Och efter ett tag märkte jag inte ens av dem =). Och eftersom att min ögonskugga bara bestod av neutrala färger tyckte jag att det inte blev för mycket med fransarna på.
Hur såg håret ut då? Jag plattade igenom hela mitt hår med hjälp av en värmeskyddscreme från Loréal (ni alla vet nog vilken jag menar, den rosa för plattång och hårfön). Håret blev superlent av den, trots att jag la i det i torrt hår när det står att man egentligen ska ha vått hår. Sedan var Stina så gullig att hon kom hem till mig och flätade tre stycken "side braids" som jag så gärna kallar dom, på ena sidan av mitt huvud. Har alltid velat ha det och det blev kanon! Ska öva på att göra det på mig själv, för när jag väl kan det kommer jag förmodligen ha det varje dag..




Såhär såg ögonen ut. Fransarna kanske ser lite fake ut för jag hade 2 minuter på mig att sätta på de så, hehe. Skuggan var inte så neutral som den ser ut. Jag använde mig av både matta och skimriga bruna skuggor och sedan duttade jag på guldglitter över hela kalaset.


Flätorna.. Någon som vet om vanliga frisörsalonger gör sådana här flätor? Skulle vilja ha nästan som rastaflätor, riktigt riktigt tajta.


Allting i helhet.

Kommentarer
Postat av: M A R I A & K A M I L L A !

jätte fint hår hur har du gjort de kan dd visa ? :)

2010-06-05 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0