20:12 Vad jag fick med mig hem från Gekås!

Vem lämnar Ullared utan minst ett par nya trosor och ett pack nya strumpor? Inte jag i alla fall, haha. Trosorna är gudomligt sköna förresten! Snygga också måste jag säga. Kommer inte ihåg hur mycket de kostade...
Tre stycken boxer-/brottarlinnen fick följa med mig hem också. Ett turkost, ett mintfärgat och ett knallrosa. 40kr styck - nästan gratis ju! Superfina tycker jag.
Hur sköna svarta (ser blåa ut på bilden) mjukisbyxor som helst för 70kr.

Jag brukar alltid hitta örhängen på Gekås när jag är där av någon anledning. 6-packet till vänster kostade 40kr som ni kan se och de små rosörhängena till höger (som jag för övrigt blivit kär i) kostade 25kr.

Haha, klart jag köper dessa nödvändigheter också! Vet tyvärr inte hur mycket tampongerna, bindorna eller 4-pack diademen kostade, men hårnålarna (som jag köpte två paket av, men inte hittar det andra) kostar 10kr/styck.
Jag älskar att sortera och organisera allting. Därför älskar jag också den avdelningen på Gekås med alla pärmar och mappar mm. Den svarta mappen längst upp till vänster kostade 29kr och har hela 13 fack! De tunna färgpennorna som jag kommer att använda till markeringar och anteckningar var det dyraste jag fick med mig hem idag, tro det eller ej. De kostade i alla fall 99kr, men det är 25 stycken riktigt fina, bra och stora pennor. Det mintgröna anteckningsblocket och ämnesblocket kostade båda 15kr/styck.
Sist, men inte minst köpte jag självklart också något från sminkavdelningen. Det fick bli dessa eyedusts (lösa ögonskuggor) från Claudia Cosmetics i färgerna "Caribbean Turquoise" och "Fairy Pink" för endast 20kr/styck! Märk då väl att eyedusts från "bättre märken" kostar upp mot 200 spänn styck.
Hoppas ni gillar vad jag fick med mig hem! Nu ska jag möta upp Louise och gå ut och gå en runda med henne. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0