17:49 sminkvideo: gult är inte fult!

Den här sminkningen spelade jag in för ett par dagar sedan men klippte inte ihop den förens idag! En färgstark sminkning men som ändå är anpassad till att ha till vardags.. superfin till en bränna! Hoppas ni gillar't =).

Vill tacka er för alla förslag till videos! HERREGUD, trodde att det max skulle bli 7 kommentarer men nu är det 22. Verkligen skitbra! Många av er ville se en nail tutorial och jag lovar att fixa det innan jag åker till Öland på Lördag. Ville inte fixa värsta designen idag eftersom att jag kanske ska iväg om en liten stund + att nagellacket troligtvis skulle ha skavts av tills på Lördag, och då skulle jag behöva göra om allting igen osv.. Haha, men ni får det i veckan i alla fall! =) Ska klippa ihop en annan video jag spelade in idag nu med. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jättefina färger och dom passade jättebra på dig! :D

bra video.=)

2010-06-28 @ 19:20:02
Postat av: nn

fintfint :D

2010-06-28 @ 20:03:11
Postat av: c

Hej!

Tycker verkligen att eran blogg är jättehärlig, får mycket riktigt bra tips av er.

Jag har en liten fråga som jag hoppas att ni kan svara på: hur framhäver man blåa ögon på bästa sätt? Jag bär helst inte färgglada ögonskggor, så om det finns ett mer diskret sätt att framhäva blåa ögon på så skulle jag vara väldigt tacksam för ett litet svar, kanske rent ut av en video i bloggen? Hehe

Tack och hej!

2010-06-28 @ 22:50:09
Postat av: amanda

denna sminkningen var faktiskt riiktigt fin =P Fast det brukar ju alla era vara såklart =P

En fråga: Min hy har blivit riktigt dålig nu på sista tiden, jag har fått mycket röda små blemor som jag blir väldigt sur och irriterad på, jag suger på att använda cremer eller liknande hudvårdsprodukter, vad har ni/du får tips?! Skulle vara kanon om ni kunde svara på det i ett inlägg imed att jag inte har någon blogg :)

kram!

2010-06-28 @ 23:22:39
Postat av: bbarawiho på youtube

JÄTTE FINT! äääntligen en ny video, har läängtat och lääängtat,

synd bara att den eyelinern du visade blev mycket längre än den andra... :/

men det blev huuuur fint som heeelst!! <33333

2010-06-29 @ 12:04:48
Postat av: becka

Kan du göra en video där du visar ALLT ditt smink?



Det skulle vara jätte kul.



Kram =)

2010-07-07 @ 19:07:22
URL: http://sweetybeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0