17:25 vad vill ni läsa?

I am alive! Efter två dagar på daglägret lever jag fortfarande, haha.. skämt åsido. Trots att man blir ganska trött efter en arbetsdag med en massa barn är det fortfarande roligt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu och jag har tyvärr ingen video på g. Gjorde en maj favoriter men självklart funkar den inte på datorn (pappa har köpt ny kamera till familjen så kanske prövar att filma med den igen någon dag nu). Lite sent för en maj favoriter kanske men äsch, bättre sent än aldrig!

Vad vill ni se för inlägg ifrån mitt håll?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm, jag har en lång lista (inte för att jag klagar på er,(jag älskar er blogg!) bara för att ni vill veta vad vi vill se)



Mer dagens make up, har inte sett de på länge faktiskt!

Produkter ni gillar, det är jätteroligt.

Lite mer tips på saker (till ex hår, smink och skönhet), det är roligt!

Skulle väldigt gärna vilja båda era rum. Har ju sett lite i videor men skulle gärna vilja se allt i detalj! :)



Hoppas ni gör något av det här, kram!

2010-06-10 @ 18:39:43
Postat av: ebba

Jag skulle vilja se lite olika former av lätta vardagssminkningar!



ps: ni är JÄTTEduktiga!

2010-06-10 @ 23:30:40
URL: http://ebbaaas.devote.se
Postat av: Mika

Jag skulle vilja se som Lisa sa. Till exempel en room tour typ. Det skulle vara roligt! och så skulle jag vilja att ni gjorde en dagens outfit i en video, det är roligare att se video en bilder tycker jag :) och så kanske en fest sminkning! :)



Kramar Mika

2010-06-11 @ 09:35:11
Postat av: emma

jag skulle vilja se ditt ru Louise

2010-06-11 @ 13:22:01
Postat av: angelica

era rum skulle vara jättekul att se!! :D

2010-06-11 @ 14:00:54
Postat av: Matilda

Jag vill se recensioner :D

2010-06-11 @ 18:27:31
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas
Postat av: Emanuel

Skulle vilja se er sitta jämte varandra och snacka om nått för som det är nu så ser man så dig göra en grej och sen Dejana göra nått. Skulle vara mkt trevligare om ni gjorde en video tillsammans =) älskar er blogg btw :D seriöst,, jag är kär i den ^^

2010-06-16 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0