16:19 Nya rengöringsproduker!


Hej på er! Innan jag drar ut i det härliga vädret tänkte jag bara säga att jag började använda en ny serie rengöringsprodukter idag. Kitet bestod av de tre produkterna ovan och är för blandad till fet hy och ska matta ned huden och göra den mindre glansig. Jag har inte speciellt fet hy och har aldrig haft problem med finnar. Med andra ord har jag normal hy, men jag vill testa denna serien för att se om den gör huden matt. Efter första användningen kan jag säga att huden blir superlen och känns fräsch!
Jag återkommer med en review till er som är intresserade när jag använt produkten i lite mer än en vecka, okej? Tar alltså med mig detta ned till Serbien då värmen har en tendens att göra en blankare. Någon som har denna serie? Vad tycker ni om den?
Tusen kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0