15:28 vad för make up?

Imorgon är det avslutningsfest för alla nior på skolan som gäller och jag har världens största i-landsproblem.. HUR FAN ska jag sminka mig? Vill inte avslöja min outfit ännu men kan avslöja att den är multifärgad. Kanske bäst att köra på något neutralt då?




Bilder från Lindas sminkblogg. Den största inspirationskällan någonsin när det kommer till make!


Lila smokey eye? Nä..


Det här var dock väldigt fint! Som sagt. Har man något färgglatt på sig tycker jag nästan att det blir för mycket att ha färgglada ögon.

Och nu till ett annat dilemma, lösögonfransar eller ej? Sjukt fint med men också väldigt jobbigt och så.


Kommentarer
Postat av: Matilda

det finns ju jordnära lila färger också, som aborigin och så. Har nog en sån sminkning i min blogg om du kollar på kategorin "matilda sminkar"

2010-06-01 @ 19:52:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas
Postat av: Lisa

Silvriga och gråa färger kanske? Lite metallic känsla blir det, tror att det är fint :) Lösögonfransar hade jag inte valt, hellre en vattenfast mascara då :D

2010-06-01 @ 20:20:17
URL: http://lisalisas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0