15:19 Dumma väder!

Hej allihopa! Jag hade tänkt att jag skulle spela in en sminkvideo idag, men med tanke på att jag somnade om cirka fem gånger imorse, så vaknade jag inte på riktigt fören för ungefär en halvtimma sedan! Är alltså i princip nyvaken...
Till och med glasögonen är på. (Har eller använder aldrig linser för er som undrar då jag inte behöver glasögon hela tiden utan bara när jag ska se vad som står på tavlan i klassrummet eller när jag kollar på tv eller sitter vid datorn.)
Förutom att jag är trött och nyvaken så ser det ut såhär när man kollar ut ur mitt fönster...
Det regnar! Kul att det ska regna första dagen på sommarlovet, haha. Jag kan alltså inte spela in en sminkvideo idag på grund av att det spöregnar ute. Det hörs supertydligt i kameran så det blir ju inte så bra.
Hoppas ni har en superbra dag! Jag skriver en review lite senare om någon produkt jag gillar. Måste bara bestämma vilken av alla! Haha, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0