14:47 Dagens Make-Up!


Hej på er underbara människor! Idag ska de som precis tagit studenten här hos oss gå på balen. Så självklart blev min sminkning inspirerad av detta också.
Jag har använt mig av:
- L'oréal Paris ColorAppeal TrioPro, nr.304 "Beige Rosé. (En palett med tre ögonskuggor, två i beiga rosa toner och en brun.
- H&Ms egna vita kajalpenna.
- Maybelline New York Line Definer Liquid Eyeliner, Noir - Black.
- Maybelline New York The Colossal Volum' Express Mascara, Glam Black.

Fick självklart också en kick och blev ännu mer inspirerad av balen så satte upp håret i en slarvig liten knut.
Hoppas ni gillar det och ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: :)

Gud så fin du är :) och du verkar vara en jättehärlig människa också! Kram.

2010-06-06 @ 16:26:57
Postat av: Dejana

Svar till kommentaren ovan:

Tack så jättemycket! Blir tårögd av så fina kommentarer, visar bara att du själv är en jättehärlig människa. KRAMAR!

2010-06-06 @ 17:02:27
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Plutten

Haha dejana är en sjukt härlig människa, helt galen!

skit fint sminkning! <3

2010-06-07 @ 17:10:13
Postat av: Plutten

haha jag menar fin*

2010-06-07 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0