00:22 Framme!

Antligen framme! Har brist pa svenska bokstaver som ni kanske ser, det ar dock tillfalligt. Ar antligen framme i Serbien efter 10 timmars pain-sittande pa rumpan. Ni som klagar pa dalig uppdatering borde ha lite mer forstaelse nar man har agnat en vecka at att packa, saga hejda till vanner som man inte kommer traffa nu pa over en manad och nar man har rest i 10 timmar. Ni far helt enkelt vanja er nu i nagra veckor att uppdateringen fran min sida inte kommer vara lika bra, men jag ska gora mitt basta. Som sagt, jag ar faktiskt pa semester och har inte tillgang till internet hela tiden.
Nu ska jag sova ut. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

fuck bitches do your thing girl ;)

2010-06-27 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0