21:48 wiiiiieeeeee!

Kom hem från en hel dag på stranden i Halmstad alldeles precis. Slog på datorn och gick in för att kolla bloggen. Scrollade ner lite grann.. 60 KOMMENTARER?!! Spam, tänkte jag.. Men sen såg jag att en massa fina människor hade skrivit & min andra tanke var att någon borde länkat! Men det var blogg.se som hade gjort lite "reklam" på deras framsida. Iiiiiiiiiiih! Är så himla glad just nu. Skickade precis två sms till Dejana och så försökte jag att ringa en gång.

Hoppas alla ni som hittat hit fortsätter att läsa och titta & tusen tack för alla fina kommentarer på inlägget under! Ni är en stor bunt med underbaringar.

Det här gjorde verkligen min dag! Nu ska jag sätta mig ner och spela in en sminkvideo. Puss!

PS: Snackade med Dejana igår på facebook och hennes dator vill verkligen inte samarbeta med henne. Inte youtube heller. Men hon kommer hem om bara några dagar så håll ut! ♥


PS2:
Såg att många av kommentarerna också inkluderade frågor. Gör ett inlägg med alla frågor imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Jag läste er blogg långt innan :)

2010-07-28 @ 23:34:14
Postat av: moa eklund

Hej! :)

Jag har värsta komplexen för mina fräknar jag har jätte många i ansiktet som är ganska mörka..

Nu så tar jag jätte mycket smink för att täcka över dom, vilket är väldigt jobbigt!

Vad ska jag göra?

2010-07-28 @ 23:38:29
URL: http://mooaeklund.blogg.se/
Postat av: moa eklund

Jag skulle också vilja byta med dig <3 :(

det ser fräschare ut utan ju!

Du är så perfekt, jag är inte nöjd med ngt typ, för utom mina ögon,

2010-07-29 @ 00:17:37
URL: http://mooaeklund.blogg.se/
Postat av: moa eklund

Klart jag ska kolla på den! :)

Kram.

2010-07-29 @ 00:44:01
URL: http://mooaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att fler hittar till min absoluta favoritblogg... Jag var en av de som med spänning väntade efter att du, Louise, snackade om den på Louisestyle. :)

2010-07-29 @ 13:13:09
Postat av: nicole

Jätte bra blogg har ni ! :) keep on going :D hehe

2010-07-30 @ 15:42:23
URL: http://nicolejasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0