18:53 Recension: Nivea Visage Mattifying Serien


Kommer ni ihåg dessa? Jag började ju använda dem för 2 veckor sedan? Sista bilden är fel då burken ser annorlunda ut egentligen, men jag hittar ingen bild! I vilket fall som helst så är detta vad jag tycker om serien:
Efter användning känns huden ren och jättefräsch. Huden rengörs, det märkte jag redan efter första användningen då en blemma blev mindre efter bara första natten. En annan grej jag verkligen gillar är att dagkrämen sjunker in snabbt i huden och inte lägger sig som en fet glänsande hinna (vilket oftast är anledningen till att jag inte gillar ansiktskrämer och inte använder dem). Mattheten då? Jag vet inte hur mycket serien mattar ned huden, men den blir absolut inte fet och glänsande efter användning vilket är super.
Min slutsats: Än sånge är det tummen upp för denna serien! Vi får se om jag fortsätter att gilla den efter ytterligare någon vecka.
XOXO,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0