11:26 NYTT!


GLISS Asia Straight Straightening-Balm Anti-Frizz-Effect (Leave-in balsam).
Fick detta av min morbrors fru nyss, hon hade två stycken, haha. För er som inte vet så är detta ett leave-in balsam. Man applicerar det i fuktigt hår och låter det vara kvar utan att skölja ur det. Produkten ska göra att man får rakt/rakare hår utan plattång. Förutom det så vårdar det håret, vilket jag ser mest fram emot. Det kostar cirka 80 kronor, kanske lite mer, kanske lite mindre. När jag använt det kan jag uppdatera er om hur det fungerade på mig. Jag kan ju ta före- och efterbilder? =)
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: emma

härligt att du uppdaterar även om du är på semester!:D

du har inget annat tips på något slags hårserum lr liknande som inte är allt för dyrt?(:

ha en härlig sommar

kramar

2010-07-02 @ 16:04:34
Postat av: Anonym

hur gick det med detta?

2010-09-18 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0