17:19 louise önskar sig..

Har lite tid över, hehe, så jag tänkte att jag kunde visa er lite av det jag önskar mig i julklapp. Precis som Dejana gjort. Tyckte det var en bra idé!


Doftljus. Finns det något bättre nu när vi befinner oss i kallare tider? Det spelar inte så stor roll vilken doft jag får. Men passion och vanilj är två favoriter!


Escada Marine Groove. Luktar alltid på den här så fort jag är inne i någon butik som säljer parfymer. Den är söt men samtidigt frisk.. jag är så dålig på att förklara dofter så ni får helt enkelt springa in i närmaste butik och sniffa lite!


Viva la Diva palett med 24 stycken stora "baked eyeshadows". Drog fingret över några av de mörkare nyanserna inne på Åhlens i Göteborg. Pigment, kära vänner!

3 Minute Miracle Reconstructor, från märket Aussie. En hårinpackning som sägs vara grym! Plus i kanten att den luktar bubbelgum också, hehe.


Kicks Spray Cleaner. Borstrengöringsmedel. Lite smidigare istället för att behöva dra fram en massa schampo och blöta ner borstarna, perfekt för lata mig!

Några av de sakerna jag önskar mig nu till jul! Hoppas ni har det fint. Puss.

Kommentarer
Postat av: ebba

Den inpackningen är gryyyyym

tips: finns på rusta för halva priset!

2010-12-10 @ 17:59:06
URL: http://ebbaaas.devote.se
Postat av: Ida

Måste hålla med ovanstående person : Aussie's inpackning är underbar! Massa kärlek till Aussie :-)

2010-12-10 @ 18:18:49
URL: http://lepetitmorte.blogg.se/
Postat av: linn.

yankee candles är verkligen underbara. har en av dofterna på bilden "creamy caramel" så fort man tar av locket känner man doften och när man tänder dem luktar det i hela rummet, underbart!

2010-12-10 @ 18:44:04
Postat av: emma

ni får helt enkelt springa in i närmaste butik och sniffa lite!



O_o

2010-12-10 @ 22:44:50
Postat av: Jessica

Hej! Den "burken" du förvarar dina sminkborstar i är ju från IKEA men vad heter produkten? :D Tacksam för svar! Kram

2010-12-11 @ 14:01:43
Postat av: hannah.

riktigt fin palett!

2010-12-11 @ 17:02:32
Postat av: Anonym

Ojoj louise vad du vill lukta gott. Parfym, doftljus och allt ;-)

2010-12-12 @ 10:14:41
Postat av: Emma

Jag önskar mig oxå en sån viva la diva pallett

2010-12-16 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0