17:52 S T R E S S A D !

Precis som Louise tänker jag låta er ta en titt på hur den kommande veckan ser ut i min kalender. Bloggar vi mindre är det ju helt enkelt för att vi absolut inte har någon tid till det, inte för att vi inte vill.

I MIN KALENDER
Imorgon: Samhällskunskapsprov i Massmedia.
Nästa vecka
Måndag: Plugga på läxor till dagen efter.
Tisdag: Tyskläxa med glosor osv. Sedan är det bara att sätta sig och plugga för den kommande dagens läxor.
Onsdag: Historieläxa och sedan en timmas arbete i en svenskbok - "Grammatik i praktiken".
Torsdag: Plugga till prov/läxa/inlämning till dagen efter.
Fredag: Geografiprov om jordens befolkning, samt utveckling och två labbrapporter som ska vara inlämnade i Naturkunskap.

Precis som Louise skrev är man slutkörd och man har knappt haft någon tid att umgås med vänner under veckan, om ens lite, och då sitter man inte gärna framför datorn när vännerna vill träffa en och hitta på något kul på helgen. Vi älskar att driva denna bloggen, annars hade vi ju inte gjort det, men ibland finns det ingen tid=(! Vi bloggar så ofta vi kan - ibland supermycket och ibland mindre.

Har vi inte skrivit något när du kollar? Kika in och läs någon annan blogg så länge? Eller varför inte kolla på riktigt bra sminkvideos på Youtube=)? Tror ni har förstått vad vi menar nu. Ni är guldvärda! Nu ska jag göra en tutorial i bildform till er, trots att jag har prov imorgon som jag verkligen måste plugga till. Den kommer upp ganska sent ikväll tror jag. Tusen kramar!

Kommentarer
Postat av: stina

mm oj vad jobbigt ni har det -.-

2010-12-01 @ 18:59:57
Postat av: felicia

Känn ingen press! När man går i gymnasiet är det fullt upp, det borde alla veta. :)

"stina" får jag fråga vad det var för en kommentar? är du allvarlig...? om du ska vara så bitter kan du lika gärna lämna bloggen. skärp dig...

2010-12-01 @ 19:39:39
Postat av: Elin

Men har man en blogg som man har läsare på så måste man kunna lägga tid på den också !!

2010-12-01 @ 20:03:13
Postat av: E M M I E

Men hörrni! Jag håller helt med Felicia. Vad tjänar det till att klaga på folk? Dom gör sitt bästa, de kan inte göra mer. Lämna bloggen om ni ska kommentera massa onödiga saker.

2010-12-01 @ 20:36:54
URL: http://byemmiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har faktist en fråga till er båda två:



Vad hjälper till NagelbansOLJA och NagelbandsKRÄM?



Jag skulle ha varit jätte glad om ni skulle ha svarat!:D

2010-12-01 @ 21:17:10
URL: http://burcus.webblogg.se/
Postat av: stina

nej jag är inte seriös. pussy :)det tar typ en kvart att fíxa ett inlägg, det kan man väl klämma in i sin vardag eller -,- om man klagar på att det är så jobbigt att uppdatera behöver man inte ha någon blogg ^^

2010-12-02 @ 22:26:11
Postat av: Dejla Krcic

stina läs inte bloggen om du inte gillar den :s

jag är säker på att dejana o louise inte vill ha sånna bittra läsare ändå .....:S

2010-12-03 @ 20:02:18
Postat av: ElinaHeterJag

Gör absolut ingenting :)

Jag kan läsa om ett inlägg, om, och om, och om, och om igen osv. Hur många gånger som helst!

2010-12-04 @ 11:13:02
URL: http://elinatree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0