17:31 Dagens make-up:


Klicka på miniatyrerna för större bilder.
Vänster: utan glitter på fransarna. Höger: med glitter på fransarna.

Här har ni dagens glittriga make-up. Jag tänkte spela in en sminkvideo idag, men var tyvärr tvungen att hjälpa mina föräldrar att jobba och sälja. Jag har haft en extrem huvudvärk sedan igår kväll som inte slutar! Fasen. Om en halvtimma ungefär drar jag iväg till kyrkan och kollar på luciatåget som Louise är med i.

PRODUKTLISTA:
BAS
• Anti-dark Circles concealer från Garnier.

ÖGON
• På ögonlocket: Viva la Diva Sparkle pencil "53 Light Green".
• På vattenlinjen: silvriga sidan av s-he Twin kajal "648/05".
• På undre fransraden: den gråa sidan av s-he Twin kajal "648/05".
Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara "Glam Black".
• Silvrig glittereyeliner på fransarna från Ella May.

LÄPPAR
• Läppstift från Maybelline DA 197 "605 Peachy Sheen".
Hoppas ni gillar det!

PS: För er som vill veta, så framhäver denna sminkningen bruna ögon, men vem som helst kan självklart använda sig av denna färgskalan ändå!

Kommentarer
Postat av: jojjo

kan inte du göra en video där du visar dina singel ögonskuggor!! kolla min blogg snälla den handlar också om smink

2010-12-12 @ 18:34:53
URL: http://jojjosmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0