14:40 Ännu ett läppstift:



IsaDora "111 Water Rose".
Hellu! Jag kommer inte att lägga upp ett nytt läppstift varje dag, men här har ni ett till ur min "läppstiftskollektion". Jag har börjat se ett mönster: de flesta stiften jag äger är från IsaDora. Det är nog för att jag tycker de är så himla bra och fina. De återfuktar läpparna och känns som läppbalsam istället för att torka ut dem.

NU: sminkvideo! Jag ska spela in den snart, redigera den senare ikväll och imorgon kommer den upp här i bloggen. Det blir en blå och svart look tror jag. Blev inspirerad av Louises video igår. Blått och svart är ju så fint tillsammans! Självklart inte en likadan sminkning, haha, bara samma färgskala.

Kommentarer
Postat av: hanna panna

kan ni göra en till jul makeup som pasar till vitt,svart,och mycket in ramade ögon med kajal eyeligner mm ?

2010-12-19 @ 14:58:03
URL: http://hannasbloggomallt.blogg.se/
Postat av: Malta

fint!

2010-12-19 @ 15:06:11
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: Alice

Hur gör man bra sminkvideos? Jag har försökt, men det blir bara suddigt när jag ska filma ögat :/ Ibland blir färgerna lite konstiga.

Kan ni göra en guide eller bara svara på min kommentar?

Jag behöver hjälp!



Er blogg ÄGER :D

2010-12-19 @ 15:43:42
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/
Postat av: Allen

hej! Kan inte ni göra en video med olika outfits som man kan ha på sig på nyår? :)



Älskar eran blogg!

2010-12-19 @ 18:07:06
Postat av: tina stark

kan ni göra ett inlägg med nyårs outfits, eller a fest outfits however (:

skulle vara till stooooor hjälp ! :D

2010-12-19 @ 20:36:52
Postat av: tina stark

måste du göra blått IGEN?!

2010-12-19 @ 22:32:33
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Tina Stark:

Ursäkta, men jag har gjort EN blå sminkvideo tidigare och EN blå tutorial i bildform. Så vadå "IGEN!?". Låter som att jag gjort tusen blåa sminkvideos när faktum är att jag gjort en enda...kram.

2010-12-19 @ 22:53:51
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Linn

När ska du göra en recension om din foundation från lumene? :) kram

2010-12-20 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0