10:40 Mellandagsshoppar!

Tidsinställt inlägg.

Just nu åker bussen jag sitter på, med destination Jönköping, där jag shoppar loss efter klockan tolv! Förhoppningsvis i alla fall, haha. Antog att jag inte skulle hinna uppdatera er på morgonen och eftersom jag kommer vara borta HELA dagen så förinställde jag detta inlägget. Jag kommer antagligen se ut så här i håret, som på bilden jag tog igår eller kanske röda läppar och eyeliner som jag hade för...två(?) dagar sedan. Eller så har jag båda två. KANSKE. Det är ju trots allt jul, så varför inte pynta sig själv med lite söta rosetter? Hoppas ni har en fin dag!

PS: Om någon av er läsare också är där idag och råkar få syn på mig, hälsa gärna! Det skulle vara skitkul. Ni vet ju hur jag ser ut, men jag vet inte hur ni ser ut. Oj, det är lite läskigt om man tänker på det, haha. Så om ni känner för det är det bara att säga "hej ditt lilla freak!", eller ja, hur ni nu vill hälsa - do it! =).

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hur blir det med läppstiften? :)

2010-12-26 @ 12:43:43
Postat av: Elina

Fint!

Jag ska stanna hemma =(

2010-12-26 @ 13:11:17
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/
Postat av: Maja

Kan inte du göra en haul-video när du kommer hem? (:

2010-12-26 @ 18:53:18
Postat av: rita

Gillar din smink! jag undrar vad det är för märke på det röda läppstiftet vad det heter och nummret? Tack:)

2010-12-26 @ 18:53:46
Postat av: Anonym

hej igen

såg nu att du har skrivit namn och nr på läppstiftet, men undrar en sak finns den och köpa fortfarande eftersom du skrev den är hur gammal so helst? Jag hittar inte rätta röd nyans tyckte den såg perfekt ut!

2010-12-26 @ 19:02:08
Postat av: Frida

Jag har hört att om jag har t.ex en Elvital hårinpackning så måste jag använda elvital shampoo. Är det så eller går det bra med vilket shampoo som helst?

2010-12-26 @ 22:16:51
URL: http://flimma.blogg.se/
Postat av: felicia

Skulle vara kul om du hade lust/ork att visa vad du köpt i en video?

Kram!

2010-12-26 @ 22:17:57
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0