13:20 Nytt: glitter!


Utan blixt.

Köpte de här glitterburkarna igår efter att ha sett Louises fina glitter som hon köpte för några dagar sedan (vet inte om hon kommer visa det i bloggen). Köpte de här på Presentverkstan. Den lilla burken kostade 44kr. och de stora burkarna kostade 22kr/styck. Glittret i de stora burkarna är lite grövre och den lilla burken är inte av samma märke, där av prisskillnaden.

Jag kommer nog att göra en nail-tutorial om några dagar där jag använder något av ovanstående glitter. Superenkelt, men kanske kul att se? Kramar.

Ps: Om ni vill se i förväg ungefär hur det ser ut med glittret på naglarna kan ni kolla in vår vän Draganas blogg. Såg det av henne och tänkte att jag var tvungen att testa. Jag ville köpa guldigt glitter också, men det fanns inget kvar.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heeej ♥

jag e en tjej på 11 år.. och jag verkligen älskar eran blogg ! den e så grym ! den bästa jag vet faktiskt !,och jag har kollat era make up videos & haul videos <3

jag blir mycket inspererad av er ! + ni sminkar as bra . Till och med min mamma älskar era sminkningar ♥ och jag vill kunna sminka som ni gör, men jag lär mig nu, genom att kolla på era videos <3

hoppas ni har de bra ! :P

P.S äslakr eran dialekt ;) <3 :***

//Ebbba ahlqvist i stockholm

2010-12-29 @ 13:38:36
Postat av: carolina

Coolt

2010-12-29 @ 19:28:43
URL: http://livochkändisar.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul om du visar hur man gör :)

2010-12-29 @ 20:56:28
Postat av: ElinaHeterJag

Fint!

VAR köpte du glittret? :)

Du vet, nu när jag fått baslack och topplack, måste jag lära mig mer ;)

2010-12-30 @ 12:00:03
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0