19:05 Söta julklappstips:


Handkräm i sött cupcake-format! Vad passar bättre för vinterns torra händer? 65kr.
Länk HÄR!


Sockersöta läppbalsam för 29kr/styck.
Länk HÄR!


Hur söta är inte de här!? Åh jag blir tokig. Söta monKEYS att sätta på nycklarna för att hålla bättre koll på vilken nyckel som går till vad. 6-pack för 59kr.
Länk HÄR!


Fint och praktiskt träd att hänga sina smycken på. Halsband, armband, ringar - you name it! 185kr.
Länk HÄR!


Ännu en söt och praktiskt grej, eller ja, en förpackning innehåller 30 st. av dessa Nail Polish Remover pads! De är fria från alkohol och aceton och luktar dessutom vanilj! Mums! 30st. pads för 29kr.
Länk HÄR!
Jag är en sådan som smälter för söta förpackningar, goda dofter och unika saker! Här har ni några av många söta och roliga saker som finns att hitta på bluebox.se. Leveransen tar 1-3 arbetsdagar efter beställning. De här tyckte jag var sockersöta och hade inte haft något emot att ha dem under granen! Hoppas ni fick något roligt tips. KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Denice

Så söta ! :)

2010-12-14 @ 19:39:44
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

OH ! Jag köpte ett sånt träd till min mamma men den kostade 240 kr typ i nån affär på A6 :OO



men det är faktiskt ett bra julklappstips ^^

2010-12-14 @ 21:11:11
Postat av: Johanna

Najs :) Haha, passar perfekt till mig, och blev lite chockad när jag såg till ex. handkrämen och smyckesstället för de är redan med på min önskelista! Hihi, det var lite kul faktigst.. Diggar bluebox.se ;)

2010-12-15 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0