23:13 All I Want for Christmas:

En del av er har frågat om vi kan visa vad vi önskar oss i julklapp, så tänkte att jag kunde visa er vad som finns med på min lilla önskelista.

Jag tycker inte om att önska mig grejer egentligen. Brukar inte önska mig någonting eftersom jag inte tycker om när folk ska behöva lägga ner pengar på mig, men det går ju inte mamma med på så klart så hon köper ju massa julklappar ändå, men här har ni några grejer som inte skulle sitta fel under granen (inte i någon speciell ordning). Allt är inte sminkrelaterat.

Inte ett gym, haha, utan ett gymkort! Älskar att träna, så vad passar bättre att önska sig till jul liksom?

Detta borstsetet från EcoTools är jag väldigt exalterad över att få prova! Har bara hört bra saker om det. Finns på Eleven.se (Länk HÄR!)

Efter att ha blivit besviken på MaxFactors Xperience Foundation som inte gör min hy något väl och efter att ha provat Louises Mineralfoundation och mineralpuder från Maybelline så vill jag verkligen ha dem! De verkar superbra. (De finns på bl a. Lindex, Åhlens City och Kicks och kostar 150kr/styck.)

Visine ögondroppar är något som står på min önskelista också. En lite udda grej att önska sig kanske, men mina "ögonvitor" har varit så otroligt röda på senaste tiden pga. av alldeles för lite sömn, så jag ser trött ut konstant! De här ska ju göra röda ögon vitare och piggare, så varför inte ge det ett försök? Finns att köpa på de flesta Apotek.

Okej, just nu har jag två hål i ena örat och ett i det andra (det tog mig fyra år att våga ta ett andra hål i ena örat, haha!), men jag vill ha tre i det ena och två i det andra. Alltså vill jag ta två till hål i ena örat.

Den här vågtången från OBH Nordica har jag velat ha ganska länge, men de slutade sälja den här hos oss ett tag, men nu finns den på Elgiganten igen och kostar 399kr.

De flesta av er vet hur mycket jag tycker om min "IsaDora Inliner Kajal, 50 Satin White". Vitt kan dock se ganska dramatiskt ut på vattenlinjen (vilket jag faktiskt gillar), men jag vill också ha den i denna färgen:

"56 Blonde". Denna sägs ska göra att ögonen ser piggare ut och är en mer hudfärgad och naturlig färg. (Den kostar ca. 72kr. och finns att köpa där de säljer IsaDoras produkter, på t ex. Lindex, Kicks, Åhlens City, Ica Kvantum osv.)

Höll helt på att glömma bort den här älsklingen! Har velat ha den i över ett år! Haha. Har inte fått tummen ur och köpt den bara. Make Up Stores Cake Eyeliner "Black". (175 kr. på Make Up Store).

Nej, nu får det räcka! Usch, haha. De grejerna jag önskar mig mest dock är de tre första, men det jag inte får i julklapp köper jag själv sen på mellandagsrean! KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag önskar mig också gym/gruppträningskort och vågtången! ;D

2010-12-09 @ 13:56:24
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Den där vågtången har jag!:D

Jag tycker det är bra att man kan ställa in temperaturen på den.Och den ger jättefint vågigt hår,men håret blir inte så fint efter ett tag!:(

Kramisar Linnéa<3

2010-12-09 @ 15:43:26
Postat av: emma

varför sover du inte istället för att skaffa ögondroppar? det är nog bättre i längden ;)

2010-12-09 @ 16:29:21
Postat av: Emma

Vågtpngen är verkligen superbra,jag har den.

man kan ställa in tempraturen man får verkligen fint vågigt hår.

det håller ganska länge om du sprutar med lite hårspay

2010-12-09 @ 17:06:59
Postat av: Linda

Har också velat ha den sista grejen men har aldrig blivit av att jag har köpt den:P

2010-12-09 @ 18:15:23
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Emma - Make Up Freak

Cake eyeliner är, hands down, den bästa eyelinern jag någonsin testat. Man behöver dock en bra eyelinerborste till (rekommenderar MUS egna). Jag kommer nog aldrig vilja ha en annan eyeliner haha.

2010-12-09 @ 18:31:47
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/
Postat av: alva

hej! dejana tänkte bara säga attt på beutyplanet finns det dära borst sättet du vill ha så du vet ällllllllskar jag dina och louises videor så fortsätt med videor puss från alva i kalix 10 år

2010-12-15 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0